חדשות רעננה

כדורת דשא רעננה מסביב לעולם

מועדון כדורת הדשא רעננה יצא למחנה אימונים בקפריסין, המועדון נוסד לפני 42 שנים ונחשב המועדון המוביל בישראל

כדורת דשא
מחנה אימונים בקפריסין לשחקני כדורת הדשא מרעננה

קבוצת שחקנים ממועדון כדורת דשא רעננה ערכה מחנה אימונים ומשחקים בקפריסין. במסגרת מחנה האימונים שיחקו השחקנים מול שלושה מועדונים מקומיים. ברמה המקצועית שיחקו השחקנים על משטחי דשא סינטטי בניגוד לדשא הטבעי עליו משחקים בארץ.

מועדון כדורת דשא רעננה נוסד לפני כ42 שנים עשרות חברי המועדון משחקים על מגרשי הדשא המטופחים במועדון ברחוב היערה ברעננה. הספורט משלב גמישות גופנית ומחשבתית ומתאים לכל גיל. מעוניינים לחוות ספורט מהנה שמתאים לכל גיל? מוזמנים לאימון ניסיון  לפרטים. 

 

 

מועדון הכדורת העתיק ביותר הידוע באנגליה הוא המועדון בסאות'המפטון שפעל החל משנת 1299.  בתחילה לא היה זה ספורט של כולם.  המלך הנרי השמיני, שחקן כדורת בעצמו, אסר על משחק ספורט זה בשנת 1511 בקרב המעמדות הנמוכים.  הוא גם הטיל אגרת תשלום של 100 לירות על כל מועדון כדורת פרטי, כדי להבטיח שרק העשירים ישחקו.

הסיבה העיקרית לאיסור זה, וגם לאסורים דומים של משחקי ספורט אחרים הייתה שהאנשים בעלי הכושר הגופני היו אמורים להתאמן בתורת הקשתות.  הצהרת המלך ציינה שיצרני הקשתות והחצים אינם פרודוקטיביים, כי הם "מבזבזים" את זמנם במשחק הכדורת.  כל האיסורים האלה הביאו לדעיכה של ענפי ספורט באנגליה, אבל בסקוטלנד הספורט פרח. בשנות ה-40 של המאה ה-19 פיתחו הסקוטים חוקים סטנדרטיים של הכדורת,אשר השתנו מעט מאוד מאז.  רק בשנת 1903 נוסדה התאחדות הכדורת האנגלית, ומאז הוסדרו חוקי הכדורת עד לצורתם היום.

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן