חדשות רעננה

"לא נאפשר בנייה חדשה מבלי שהמדינה תיתן את התשתיות הלאומיות שהתחייבה"

בכנס התחדשות עירונית שערך מגזין הבלוק  הודיע ראש עיריית הרצליה משה פדלון כי עתיד הבניה בהרצליה תלוי בפיתוח תשתיות לאומיות "העיר הרצליה גדלה ומתפתחת, ועוברת תנופת בנייה בקצב מהיר. עיר שחפצת חיים, כלכלה ואיכות חיים לתושביה הוותיקים והחדשים,  חייבת לפעול למען יישום התחדשות עירונית ובנייה חדשה."

ראש עיריית הרצליה משה פדלון ועופר פטרסבורג
ראש עיריית הרצליה משה פדלון ועופר פטרסבורג

עשרות יזמים ומנהלים מעולם הנדל"ן השתתפו בכנס שהתקיים על סיפון יאכטת הנדלן של מגזין הבלוק, בכנס אותו הנחה עיתונאי הנדל"ן עופר פטרסבורג, בכנס התייחס ראש עיריית הרצליה לעתיד הבנייה בעיר  

" ישנם בהרצליה שטחי קרקע רבים, שהרבה יזמי נדל"ן נושאים אליהם עיניים."

אנו לא נאפשר בנייה חדשה בעיר מבלי שהמדינה תיתן את התשתיות הלאומיות  שהתחייבה להן. ללא פיתוח של תשתיות לאומיות בסיסיות, אי אפשר לחיות ולהתקיים. אנחנו מסיימים לבנות את פרויקט הדגל שלנו בגליל ים – שכונה ענקית של כ- 1,850 דירות. לצערי, מרבית ההבטחות שקיבלנו מהמדינה לגבי השכונה, לא מומשו  – תשתיות, מוסדות חינוך, פתרונות תחבורתיים, גשר על כביש 2, ניקוז, ביוב, דברים בסיסיים לאיכות חיים נורמלית."

ראש העיר המשיך את דבריו כאשר הפנה את האשמה לעבר הותמ"ל: "הותמ"ל תכנן בלי כיסוי ואין גוף ממשלתי שֶׁתִּכְלֵל את הצרכים של התושבים החדשים. עיריית הרצליה נאלצה להשקיע בעצמה בבניית כל אותם החסרים –בסכום של מאות מיליוני שקלים."

למרות האמירות הקשות סיים ראש העיר את דבריו בנימה אופטימית

" אני מאמין בלקחת מתחם ותיק ולייצר התחדשות עירונית באמצעות, פינוי-בינוי, תמ"א ושיפוץ המבנים – על מנת לאפשר לתושבים החדשים והוותיקים לחיות בבתים שישפרו את איכות חייהם. אנו בעיריית הרצליה שמים דגש רב על נושא ההתחדשות העירונית ובשנה הקרובה נדאג להגביר את הקצב "

את הכנס ארגן מגזין הנדל"ן  הבלוק בניהול בני בוהדנה ממשרד הפרסום פיקס נדלן וקרן חיות עורכת המגזין, ה”בלוק” מגזין המסקר את עולם נדל”ן כגון: תשתיות, התחדשות עירונית, מלונאות, נדל”ן מסחרי.

 

 
בני בוהדנה וקרן חיות מגזין הבלוק
בני בוהדנה וקרן חיות מגזין הבלוק

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן