חדשות רעננה

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, ביקר במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין מקבוצת כללית

מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש, הגיע מלווה בד"ר הגר מזרחי, ראש חטיבת הרפואה במשרד הבריאות וד"ר שושי גולדברג, אחות ראשית ארצית וראשת מנהל הסיעוד במשרד הבריאות, לביקור במרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין מקבוצת כללית.

קרדיט לצילום: דוברות המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין.

מנכ"ל משרד הבריאות נפגש עם הנהלת המרכז הרפואי וד"ר אבינועם פירוגובסקי, ראש חטיבת רפואה בחטיבת בתי חולים בכללית, שייצג את כללית. ד"ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי, סקר את הפעילות והיכולות של המרכז הרפואי והציג את החזון להובלת תחום השיקום בישראל ופיתוח תחומים חדשים.
פרופ' נחמן אש שמח לראות את הרוח האישית וההתלהבות של ד"ר חגי אמיר, מנהל המרכז, ואת הרוח של המרכז הרפואי כולו ברצון לקדם ולהוביל את תחום השיקום ברמה הלאומית.
ד"ר חגי אמיר, מנהל המרכז הרפואי לשיקום לוינשטיין, מציין: "הצגנו בפני מנכ"ל משרד הבריאות יוזמות שונות שאנו מפתחים שיש להן משמעות רבה לפיתוח תחום השיקום. שיתפנו אותו ברצון שלנו שהידע בתחום השיקום יחלחל הלאה ולא יישמר רק אצלנו, כל זאת במטרה לשמש מוקד ידע ומרכז מצוינות שיכול להשפיע ולהוביל את תחום השיקום בארץ".
במהלך הביקור פרופ' נחמן אש וצוותו ביקרו ביחידה לאשפוז יום ונחשפו לטכנולוגיות חדישות ומתקדמות שמשמשות את המרכז הרפואי בתהליכי השיקום השונים ושמע על דרכי הטיפול המתקדמות.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן