חדשות רעננה

נחנך מקווה הכלים המחודש על שם רועי חסן

נחנך מקווה הכלים המחודש על שם רועי חסן ז"ל, המקווה ברחוב הרצל שופץ בתרומת קרן רועי לא אחסר

נחנך מקווה הכלים המחודש
משה חסן, דביר סקעת, אתי חסן, חיים ברוידא, אריה פרידמן ואלי עובדיה

נחנך מקווה הכלים המחודש ברחוב הרצל, האירוע בהשתתפות ראש העיר חיים ברוידא, יו"ר המועצה הדתית אריה פרידמן, משה ואתי חסן הוריו של רועי חסן ז"ל ומיסדי קרן רועי לא אחסר, מנכ"ל עיריית רעננה אריאל הילדסהיימר, אלי עובדיה ומנכ"ל קרן רועי לא אחסר דביר סקעת.

מקווה הכלים צמוד למקווה ברחוב הרצל ברעננה, הוקם כתרומה של קרן רועי לא אחסר לקהילה ושופץ לאחרונה. אלישבע ליקר – מעצבת פנים דאגה לעיצוב יוקרתי ומזמין של מקווה הכלים.

טבילת כלים היא חובה הלכתית על מנת לאפשר ליהודים לאכול ולשתות בכלים שעברו מבעלות של גוי לבעלות יהודי. טבילת כלים נעשית על פי רוב במקוואות קטנים מיוחדים ('מקווה כלים') הנמצאים בסמוך למקוואות טהרה.

עמותת קרן "רועי לא אחסר" הוקמה על ידי אתי ומשה חסן, תושבי רעננה, בשנת 1998, לזכרו של בנם, רועי חסן ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים בעת שירותו הצבאי. במהלך שנות פעילותה סייעה 'קרן רועי לא אחסר' לילדי רעננה  בסכומים מצטברים של מיליוני שקלים. העמותה פועלת ומסייעת לתלמידים נזקקים, בתחומים רבים: קניית ספרי לימוד, עזרה במימון טיולים של בתי-הספר, נסיעות לפולין, אבחונים פסיכולוגים דידקטיים, רכישת מחשבים, חוגים, מסעות לפולין, קייטנות, ארוחות חמות, במימון ביגוד והנעלה, ציוד רפואי, טיפולים רפואיים, מסייעת לבעלי מוגבלויות ועוד.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן