חדשות רעננה

נס של שבת, עץ התמוטט על כביש

עץ ענק התמוטט על הכביש ברחוב פרדס משותף רעננה, העץ שהיה נטוע בחצר אתר בניה התמוטט לאחר ששורשיו נחתכו, אין נפגעים

השורשים נחתכו העץ התמוטט פרדס משותף רעננה - צילום DMEDIA
אסון גדול נמנע בשבת בצהריים כאשר עץ שגדל בחצרה של וילה בבניה ברחוב פרדס משותף פינת שי עגנון התמוטט ופגע ברכב נוסע, הנהג לא נפגע. עד ראיה לאירוע מסר "ההתמוטטות ארעה בלי סימנים מקדימים פתאום העץ קרס ופגע בחלקו האחורי של הרכב שהמשיך בנסיעה ובכך מנע פגיעה חמורה.  

עובדי השיטור העירוני שהגיעו לאתר חסמו את הגישה והזמינו את עובדי מחלקת גנים ונוף ואת חברת החשמל על מנת למנוע התחשמלות ולפנות את העץ שהתמוטט, באתר הבניה ניתן לראות את שורשיו החתוכים של העץ שנותר למעשה בלי תמיכה. האירוע ארע בשבת בצהריים בזמן שהתנועה דלילה, בשעות הבוקר ציר התנועה עמוס ונמנע אסון גדול.

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא מסר " עוד לפני הכל, תודה והוקרה לעובדי עיריית רעננה, החל מאגף חזות העיר ועד לצוותי אגף הביטחון, על פעילות מקצועית, יעילה ומהירה בערב שבת, בטיפול בארוע קריסת עץ ענק במשקל טונות. העץ היה נטוע בחצר בית פרטי הנמצא בשיפוץ בקרן הרחובות שי עגנון פרדס משותף. הערכה היא, כי שורשי העץ נגזמו באופן לא מקצועי ואחראי וערערו את יציבות הגזע. ענפי העץ קרסו לכביש הראשי, ופגעו ברכב נוסע. בנס הנהג לא נפגע. הרחוב נחסם לתנועה. צוותי הביטחון בעירייה חסמו את האזור ועובדי הגינון ותפעול אשפה מחזות העיר, עמלו משך שלוש שעות בגיזום מקטעים של הגזעים העבים עד לפינויים שאיפשר את פתיחת הכביש."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן