חדשות רעננה

עיריית רעננה מרחיבה את החוגים והפעילויות לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים

הפעילות החדשה מתווספת למגוון החוגים שהעירייה כבר מפעילה לאנשים עם צרכים מיוחדים, במטרה לשלבם בקהילה בשוויון מלא

מועדון ״בכל אופן רוכבים״.

בסימן תפיסת השוויון החברתי והרצון להמשיך ולשלב ילדים ואנשים עם צרכים מיוחדים בקהילה, עיריית רעננה פועלת להרחבת היצע החוגים המותאמים לקהל זה, ותפתח מגוון חוגים ופעילויות חדשות, שיפעלו החל מחודש ספטמבר ולאורך כל השנה.

הרחבת ההיצע מתבצעת בעקבות מפגש שיתוף ציבור שקיימה העירייה עם הורים לילדים ובוגרים עם צרכים מיוחדים, במטרה לנהל שיח פתוח ולאפשר להם להעלות את צרכיהם הייחודיים. במפגש עם ההורים עלה כי יש צורך בהרחבת המענים והפעילויות הניתנות לילדים ולבוגרים בשעות אחה"צ, בכדי לאפשר להם לקיים מפגשים חברתיים, פעילויות ספורטיביות ופעילויות נוספות גם לאחר שעות הלימודים.

הפעילויות החדשות יתקיימו במגוון תחומים ונושאים, ויועברו על ידי מדריכים בעלי הכשרה ייעודית בתחום בקבוצות קטנות, על מנת לתת מענה אישי לכל אחד. בין הפעילויות החדשות ניתן למצוא חוגי ספורט, רכיבה על אופניים, אומנויות לחימה, פעילות במטווח העירוני, מיומנויות בכדור, אומנות ועוד. החוגים יתקיימו במרכזים הקהילתיים, במועדון בכל אופן רוכבים בפארק רעננה, במטווח העירוני ומתקניים ציבוריים נוספים ברחבי העיר. בנוסף, העירייה תפעל לערוך שינויים והתאמות בחוגים ופעילויות קיימות, כך שיתאימו גם לבוגרים על הרצף האוטיסטי.

הפעילויות והחוגים החדשים, מתווספים למגוון פעילויות הספורט ופעילויות נוספות שעיריית רעננה כבר מקיימת למען אנשים עם צרכים מיוחדים, בתחומים שונים כגון: שחייה, כדורגל, מחול ועוד, וזאת כחלק מהחזון העירוני של הכלתם המלאה ושילובם בחברה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן