חדשות רעננה

רחמים תתפטר

ארבעה חודשים אחרי חשיפת החשדות נגד חבר המועצה רחמים שלום על החתמה פיקטיבית של שעון נוכחות לעובדת עירייה דורש ראש העיר מרחמים שלום תתפטר ממועצת העיר

ארבעה חודשים לאחר חשיפת החשדות כנגד חבר המועצה רחמים שלום ולאחר שממצאי דו"ח המבקרת הועברו לראש העיר פנה ראש העיר חיים ברוידא לשלום במכתב בו הוא דורש ממנו להתפטר מחברותו במועצת העיר באופן מיידי.

בדיקת הנושא החלה בעקבות תלונה שהגיעה למבקרת עיריית רעננה. חבר מועצת עיריית רעננה רחמים שלום, שכיהן עד לפני מספר חודשים  בתפקיד המשנה לראש העיר, תועד כשהוא מחתים כרטיס נוכחות עבור עובדת בעירייה, העובדת לא הייתה בעבודתה באותם מועדים אלא שהתה בביתה. התיעוד מצא שההחתמה הפיקטיבית לכאורה תועדה על ידי חוקר פרטי שנשכר מטעם מבקרת העירייה בוצעה מספר רב של פעמים.

מבקרת העירייה פתחה בחקירה, תוצאות החקירה העלו שהעובדת כלל לא הגיעה לעבודתה אבל כרטיס הנוכחות האלקטרוני שלה הוחתם. הממצאים גובו בתיעוד ממצלמות האבטחה של עיריית רעננה ובנוסף נשכרו שרותי חוקר פרטי. ממצאי החקירה העלו שב 12 פעמים החתים עבורה חבר המועצה רחמים שלום ו-10 פעמים נוספות שני עובדי עירייה אחרים.

במכתבו כותב ראש העיר כי החשדות המיוחסים לרחמים שלום הם: הפרת אמונים, גניבה ממעביד ושיבוש הליכי חקירה. בנוסף כותב ראש העיר במכתבו כי ההתניה להצבעתו של שלום בעד אישור התקציב הייתה מינויו לסגן ראש עיר בשכר וביטול ההליכים המשמעתיים כנגד העובדת אשר נחשד כי רחמים החתים את כרטיס הנוכחות שלה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן