חדשות רעננה

הרוב של האופוזיציה ברעננה יציב (נכון לעכשיו)

השמועות על פרישתו מהאופוזיציה של רחמים שלום היו מוקדמות,  לאחר פרסום הידיעה הודיע שלום כי יש לו מחלוקת על נושא התחבורה הציבורית בשבת אך הוא ממשיך להשתייך לאופוזיציה

האם הסתיימה שנה של רוב אופוזיציוני? מחלוקת בין  חבר המועצה רחמים שלום לסיעת מרצ איימה לשים את השותפות, בשיחה עם רעננה ניוז לאחר פרסום הידיעה הראשונה הוא טוען כי הוא נחוש לשאר בשורות האופוזיציה למרות המחלוקת על קמפיין לעידוד תחבורה ציבורית בשבת אותו מנהלת סיעת מרצ. 

כזכור הטלטלה הפוליטית החלה לפני כשנה כאשר הניסיון למנות את חברת המועצה אנה פוזמנטיר לסגנית ראש העיר כשל ויצר אפקט הפוך של חבירה של 4 חברי קואליציה לאופוזיציה. ארז ברט, אלי אלוש רחמים שלום ואנה פוזמנטיר, כל אחד וסיבותיו.

שנה שרדה האופוזיציה את חילוקי הדעות האידאולוגיים בין חבריה, שנה של קרוב בין סיעת מרץ לחסרים הדתיים באופוזיציה שהתאחדו סביב מטרה משותפת, חוסר הסכמה עם מנהיגותו של ראש העיר. שנה בה לראש העיר חיים ברוידא לא היה רוב במועצה מה שהוביל לכמעט פיזור המועצה, לפשרות בתקציב העירוני, לתקיעה של פרויקטים, ובעיקר לאווירה לוחמנית שחצתה גבולות והפכה כל ישיבת מועצה לשדה קרב מילולי.

השבוע הודיע אלי אלוש הודיע רשמית על התנתקות ויציאה לעצמאות "מעתה והלאה אני אצביע עניינית לכל הצעה, ולא בצורה אוטומטית עם האופוזציה או הקואלציה. לא אעשה את זה בצעקות ובניבולי פה ובאיומים. את הסגנון הזה אשאיר לחברים האחרים" 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן