חדשות רעננה

1\12 ככה יראה תקציב עיריית רעננה עד הבחירות

בישיבת מועצה ארוכה שסופה היה ידוע מראש לא עלה לדיון תקציב עיריית רעננה לשנת 2023, אגרת השמירה לא תוארך וכולם מרוכזים ביעד הבא הבחירות המקומיות בעוד 10 חודשים.  מדברים מקומי עם רונית וינטראוב יו"ר האופוזיציה

כמה מחברי המועצה ישבו מסביב לשולחן אחרי הבחירות?

בישיבת מועצה ארוכה שסופה היה ידוע מראש לא עלה לדיון תקציב עיריית רעננה לשנת 2023, אגרת השמירה לא תוארך וכולם מרוכזים ביעד הבא הבחירות המקומיות בעוד 10 חודשים.  ראיון עם רונית וינטראוב יו"ר האופוזיציה

 

עיריית רעננה מסרה כי "בהמלצת הגזבר, לנוכח אי אישור אגרת השמירה העירונית, עולה הצורך להסדרת הנושא, לגשר על אובדן ההכנסה ולנקוט בצעדים לצמצום הוצאות בהתאם. העירייה תמשיך לעבוד על בסיס תקציב 2022."

התקציב הבלתי רגיל-מרבית הצעות התקציב הבלתי רגיל תב"ר שהועמדו להצבעה אושרו, בין התב"רים שאושרו- אישור שדרוג רחובות ומיסעים, תב"ר פיתוח רחוב הפנינה, תב"ר תכנונים, תב"ר שדרוגי תאורת רחוב, שדרוג ופיתוח מתקנים במרחב הציבורי, תב"ר בטיחות וביטחון במתקני העירייה, תב"ר שיפוצי קיץ ובטיחות במוסדות חינוך, תב"ר שדרוג ופיתוח תשתיות במוסדות חינוך ועיר חכמה, תב"ר שיפוצים והצטיידות בספורט, תב"ר שיפורים בטיחותיים בכבישים, תב"ר שיפוץ מועדונים קהילתיים, תב"ר מרכז נוער נווה זמר, תב"ר פיתוח ושדרוג גינות ציבוריות ומתקנים, תב"ר תכנון הרחבת רחוב וייצמן, תב"ר פיתוח תשתיות בשכונות החדשות, תב"ר תכנון וביצוע אולם ספורט נווה זמר, תב"ר הנגשה חושית במוסדות חינוך, תב"ר ר"ע 2012, תב"ר התייעלות אנרגטית, תב"ר הנגשת מתקני העירייה ועוד.

לא אושרו, תב"ר שצ"פ רסקו, תב"ר שצ"פ שכונת בורלא תב"ר תב"ר מגרש פאדל ותב"ר שביל רעננה.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "מברך על העברת הצעות התב"ר בהצלחה יתירה במועצה. לצד זאת מצר על ניסיון האופוזיציה לשבש פרויקטים עירוניים ופיתוח העיר. אף אחד לא יעצור את הפרויקטים בבורלא וברסקו. נמשיך לפעול לקידום הפארקים והפיתוח העירוני בהם על מתקניהם השונים, לרווחת תושבי השכונות והציבור".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן