חדשות רעננה

מהפך במועצת העיר?

עשרה חברי מועצת העיר הגישו בקשה לכינוס ישיבת מועצה שלא מן המניין סדר היום לישיבה כולל ביטול החלטות מועצה הנוגעות למינוי סגנים, בקשה להחלפת חברי קואליציה בחברי אופוזיציה בוועדות העירוניות

מעיריית רעננה נמסר " ניסיון האופוזיציה לייצר כותרות מובן, אך גם הפעם מדובר על סערה בכוס מים והליך טכני בלבד."

ראש עיריית רעננה חיים ברוידא

כדור השלג שהתחיל עם ההסכם למינויה של אנה פוזמנטיר לסגנית ראש העיר מתעצם זאת כאשר הערב (יום ראשון 26.9) הגישו 10 חברי מועצה בקשה לקיום ישיבת מועצה שלא מן המניין.

בין הנושאים לדיון ביטול מינוי סגני ראש העיר שינוי בהרכב הועדות העירוניות, למעשה במידה ובישיבה יצביעו כל החתומים על ההחלטות תהפוך מועצת העיר רעננה למועצה לעומתית בה לראש העיר לא יהיה רוב להעביר החלטות.  על הבקשה חתומים גם חברי הקואליציה עד להיום המשנה לראש העיר רחמים שלום וחבר המועצה  אלי אלוש.

מעיריית רעננה נמסר " ניסיון האופוזיציה לייצר כותרות מובן, אך גם הפעם מדובר על סערה בכוס מים והליך טכני בלבד. ראש העיר, חברי המועצה ועובדי העירייה ימשיכו לפעול למען התושבים בכל מישור שנדרש על מנת להמשיך ולקדם את רעננה כאחת הערים הגבוהות במדרג שביעות רצון התושבים. כי בשבילם אנחנו פה."

בנוסף הוגשה בקשה לישיבה נוספת שלא מן המניין של הועדה המקומית לתכנון ובניה, בה יש הצעה להחליף את חברי הקואליציה המכהנים  בחברי אופוזיציה כמו כן דרישה לדון במליאת הועדה בפרוייקטים משמעותיים כמו תכנית רעננה מערב, כפר בתיה ופינוי בינוי ברחוב מגדל.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן