חדשות רעננה

ניר קריסטל פורש מהחיים הציבוריים ברעננה

ניר קריסטל אחד מהדמויות הבולטות בפוליטיקה והעשייה ברעננה החליט לפרוש מהחיים הציבוריים ולא לכהן כחבר מועצה בקדנציה הבאה, עו"ד רועי כהן יו"ר ארגון העצמאים להב יכנס למועצה במקומו

ניר קריסטל
רועי כהן נכנס למועצה ניר קריסטל פורש
חבר מועצת העיר בעשור האחרון והמועמד לראשות העיר רעננה ניר קריסטל הודיע על פרישה מהחיים הציבוריים ולא יכהן כחבר מועצת העיר בקדנציה הבאה.
 
בפוסט שפירסם ביום שישי כתב קריסטל: "רעננים יקרים, זו עת לומר לכם ת ו ד ה. תודה על הזכות לשרת אתכם במסירות הן כחבר מועצת העיריה משך למעלה מעשר שנים, מתוכן שנתיים כסגן ומ״מ ראש העיריה, לצד שנים רבות נוספות במגוון יוזמות קהילתיות ובהן סיירת ההורים העירונית, בצופים, בבתי הספר ובשלל התנדבויות. החלטתי לחזור לעולם העסקי ובכדי למקד את על תשומת הלב לכך, החלטתי לסיים את תפקידי במועצת העיר"
קריסטל החל את פעילותו הציבורית בעיר בשנת 2008, היה בין מקימיה של סיירת ההורים העירונית ושימש כמפקד הסיירת שנים ארוכות. בשנת 2013 נבחר למועצת העיר ברשימה בראשותו של נחום חופרי וכיהן כחבר מועצה עד שנת 2018.
 
בבחירות 2018 התמודד לראשות העיר ובסיבוב השני חבר לחיים ברוידא ומונה לסגן וממלא מקום ראש העיר תפקיד אותו מילא שנתיים ו4 חודשים עד שפרש עקב אי הסכמה עם ראש העיר ומאז כיהן כחבר פעיל באופוזיציה העירונית.
בבחירות האחרונות התמודד שוב לראשות העיר והגיע למקום השלישי ולמנדט אחד במועצת העיר.
 
ניר קריסטל: "זו הזדמנות לומר תודה לחבריי לרשימת רעננים אשר הולכים איתי יד ביד דרך ארוכה, למתנדבים והפעילים, ובכלל לכל המתנדבים הרבים שפעלו איתי לאורך כל השנים. התנדבות היא חלק ממני והיא בטוח תימשך כך או אחרת ובוודאי שבעת הזו של מלחמה, אני ממשיך יחד עם חבריי בכח מנגל ובדניה טראק להאכיל חיילים ולשמח אותם.
בהזדמנות זו אני רוצה גם להודות לעובדי עריית רעננה הנהדרים שעבדו איתי כתף אל כתף במהלך הדרך ולעמיתיי למועצות העיר."
סיעת רננים אותה הקים קריסטל תמשיך לכהן גם במועצת העיר הקרובה. מס׳ 2 בסיעה, אנה פוזמנטיר מוותרת על מקומה במועצה את מקומו של קריסטל יתפוס עורך הדין רועי כהן. נשיא להב לשכת ארגוני העצמאים בישראל ולשעבר סגן ראש עיריית חולון.
 
 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן