חדשות רעננה

צעד נוסף בחיזוק קשרי הידידות של רעננה עם העם הטאייוואני

משרד הכלכלה והתרבות של טאיפיי בתל אביב החליט לתרום סכום כסף מכובד לרשויות המקומיות בישראל ובכלל זאת לעיר רעננה, לה קשרי ערים תאומות עם העיר טאיינאן שבטאייוואן

מפגש ראש העיר רעננה חיים ברוידא, עם ראש הנציגות אבבי יא פינג לי, ועם יו"ר מרכז השלטון המקומי, חיים ביבס ונציגי הרשויות המקומיות, הבוקר במרכז השלטון המקומי. צילום- מיכל סלע

משרד הכלכלה והתרבות של טאיפיי בתל אביב החליט לתרום, בשם העם הטאיוואני, סכום כסף מכובד לשלטון המקומי בארץ לחיזוק צורכי הביטחון ברשויות המקומיות, ובכלל זאת לעיר רעננה, לה קשרי ערים תאומות עם העיר טאיינאן שבטאייוואן.

הסכום שייתרם לרשויות המקומיות, יאפשר הקמת מערך תקשורת לוויני הכולל מכשירים וחמ״ל אחוד לשעת חירום, לטובת חיזוק צורכי הביטחון וההגנה העירוניים ברשויות המקומיות, ובכלל זאת לעיר רעננה.
המהלך מציג עמדת תמיכה ברורה של העם הטאייוואני בישראל בעקבות מלחמת "חרבות ברזל", ובהבעת סולידריות עם מדינת ישראל ואזרחיה, ומהווה עדות לקשרים החזקים בין שני העמים.

ראש העיר רעננה, חיים ברוידא: "לרעננה קשרי ידידות חמים עם העם הטאייוואני, הבאים לידי ביטוי בין היתר בברית ערים תאומות שנקשרה בין העיר לעיר התאומה טאיינאן לפני שנים ארוכות. אנו מודים למשרד הכלכלה והתרבות של טאיפיי בתל אביב על התמיכה, למען המטרה הנעלה של תגבור מעטפת הביטחון העירונית. נמשיך לפעול לחיזוק הקשר החם בין הערים למען העשרתם של התושבים בכל תחומי החיים ולהמשך רקימת קשרי חברות חמים ושותפות הדדית בין העמים".

חיים ביבס, יו"ר מרכז השלטון המקומי: "התרומה של משרד הכלכלה והתרבות של טאיפיי בתל אביב היא ביטוי לסולידריות ולרעות בינינו. התרומה תאפשר לרשויות המקומיות לחזק ולהרחיב את תחושת הביטחון האישי של התושבים ברשויות המקומיות. אנו מביעים את תודתינו הכנה מעומק הלב לעם הטאייוואני על תמיכתו האיתנה בנו"

ראש הנציגות, אבבי יא פינג לי, מחזקת את הסולידריות עם ישראל " טיוואן שותפה מלאה של ישראל בבניה מחודשת של הבית והתקווה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן