חדשות רעננה

שיפור במצבו של נהג דברת רעננה שנפגע בפיגוע בבקעה

שיפור במצבו של לורן מורלי נהג חברת דברת רעננה תושב מאלפי מנשה שנפצע קשה בפיגוע בבקעת הירדן. חיים דברת "אנחנו מלוים את המשפחה ומתפללים להחלמה מהירה"

דברת רעננה בחזית צילום: תעוד מבצעי מד"א

הפיגוע בבקעה השבוע בו הותקף אוטובוס שהסיע חיילים העלה את חברת דברת רעננה על כל המסכים, דברת רעננה הוקמה בשנת 1980 על ידי חיים דברת שמנהל את החברה גם היום, דברת סא"ל במיל' התמקד מתחילת פעילותה של החברה בעבודה מול משרד הבטחון "היינו בין החברות הפרטיות הבודדות שעובדות עם צה"ל"

מה שלומו של לורן מורלי הנהג שנפצע?

"חזרתי היום מביקור בבית החולים, לשמחתי מצבו משתפר אבל יש לו עוד דרך ארוכה להחלמה, לורן עובד בחברה כשנתיים. דברת רעננה מלווה את המשפחה באופן הדוק החברה שכרה לבת זוגו של לורן חדר סמוך לבית בחולים הצענו גם לשכור אחות צמודה שתסייע לו וכמובן שניתן ללורן ולמשפחה את כל התמיכה הנדרשת."

ספר על החברה?

"דברת רעננה משרתת את הציבור ברעננה ובכל הארץ למעלה מ 40 שנים 150 אוטובוסים שומרים על הזהות ברעננה. רוב בנהגים ותיקים מאוד נהגים למעלה מ 30 שנים. בעבר המקצוע של נהג אוטובוס היה מבוקש מאוד אבל בשנים האחרונות  יש מצוקת נהגים גדולה וההתפתחות של החברה מותנית במציאת נהגים, אנחנו משפרים את השכר אבל זה לא עוזר.

לורן מורלי תושב אלפי מנשה, ראש המועצה שי רוזנצוויג  שוחח עם בת זוגתו, שירי פאר מספר פעמים, דרש לשלומו ושמח לשמוע כי היום כבר חל שיפור במצבו והוא מוגדר בינוני. במקביל נמצא ראש המועצה בקשר עם הגורמים הביטחוניים ודרש מהם שלא יעצרו עד שיתפסו את המחבל השלישי וימצו את הדין עם כולם. " תושבי אלפי מנשה מאחלים החלמה מהירה ובריאות איתנה לתושב הישוב, לורן מורלי שנפצע אמש בפיגוע הירי בבקעת הירדן. לורן נהג באוטובוס המותקף ולמרות שנפצע באורח קשה, נהג בגבורה, הצליח להסיט את האוטובוס לשוליים ואיפשר ללוחמים להשיב אש לעבר המחבלים."

חיים דברת
חיים דברת - דברת רעננה משרתת את הציבור כבר יותר מ 40 שנים

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן