חדשות רעננה

אולי בכל זאת טובת רעננה לפני הכל?

רגע לפני סיבוב ב לאישור אגרת השמירה ותקציב העירייה ביקשו חברי האופוזיציה לקיים דיון עם ראש העיר על פתרונות אפשריים למשבר העירוני, תרגיל פוליטי או רצון אמיתי, ימים יגידו.

מטעם ראש העיר נמסר לרעננה ניוז "אנחנו שמחים על הרוח החיובית שמגלים חברי האופוזיציה ומקווים שהם ישימו את טובת תושבי רעננה לנגד עיניהם ולא את טובתם האישית" ישיבת המועצה שנקבעה ליום ראשון נדחתה בהסכמה

רוחות של פיוס במועצת העיר

האם המשבר הפוליטי ברעננה לקראת פתרון? רגע לפני קרב נוסף במועצת העיר, נענו חברי האופוזיציה לפניית ראש העיר בבקשה לקיים דיון במטרה למצוא פתרון למשבר התקציב ולאישור אגרת השמירה.

אחרי רוחות המלחמה שנשבו באחוזה בחודשים האחרונים התחלף משב הרוח למשב רוח של תקווה. אחרי ישיבת התקציב המרתונית והמתוחה הצהירו כל הצדדים כי הם מתבצרים בעמדתם, האופוזיציה תבעה שמימון סיירת הביטחון יבוא מתוך תקציב העירייה מה שהיה מביא לקיצוץ משמעותי בפעילויות העירוניות, במיוחד במצב בו אין תקציב מאושר  והעירייה צריכה להתנהל עם תקציב זמני ומוגבל.

לטענת חברי האופוזיציה שהצביעו נגד הארכת חוק העזר העירוני מקורות המימון צריכים לבוא מתקציב העירייה, בכפר סבא השכנה בה יש אופוזיציה לוחמנית אישרו השבוע חברי המועצה פה אחד את הארכת הגביה של אגרת השמירה ובנוסף הסירו את מגבלת המימון כך שעיריית כפר סבא יכולה לעדכן את התעריף בהתאם לצרכים העירוניים בלי אישור מועצת העיר, כדי להבטיח שהגביה תממן את פעילות הביטחון החליטו על הקמה של קרן יעודית אליה ינותבו הכספים.

בניגוד לכפר סבא בה יש אופוזיציה מגובשת מתחילת הקדנציה, ברעננה ההרכב של האופוזיציה מורכב משש סיעות שחמש מהן היו עד לא מזמן שותפות לניהול העירוני. כך שהפערים שעלו היו בעיקר פערים אישיים ולא מהותיים. כל הניסיונות שנערכו עד היום לגשר על הפערים ולמצוא הסכמות נפלו. חברי האופוזיציה התעקשו על ביטול אגרת השמירה והפניית משאבים מתוך התקציב, הנהלת העירייה טענה כי הפתרון יהיה סגירת הסיירת העירונית.

חבר בכיר באופוזיציה אמר לרעננה ניוז " ראש העיר פעל עד היום נגד חברי האופוזיציה במטרה ליצור דמוניזציה, אנחנו פועלים רק מתוך דאגה לעתיד רעננה ומקווים שגם ראש העיר יגיע ברוח דומה לפגישה"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן