חדשות רעננה

מפקד חדש לסיירת הביטחון של רעננה

אסי זנזורי מונה לממלא מקום מנהל סיירת הביטחון העירונית בעיריית רעננה. במסגרת תפקידו יהיה אחראי על מתן מענה ראשוני ומהיר של הסיירת לאירועים שונים בעיר, בשיתוף פעולה עם גופי החירום השונים והגורמים העירוניים, תוך מתן דגש על שירות מיטבי לתושב.

מימין לשמאל: מירב סולומון, קב"טית עיריית רעננה, חיים ברוידא, ראש העיר רעננה, אסי זנזורי, מנהל סיירת הביטחון העירונית החדש קרדיט צילום – עיריית רעננה.

אסי זנזורי הינו בעל ניסיון עשיר של כ-20 שנה בתחום הביטחון, וב-3 השנים האחרונות הוא מכהן בתפקיד סגן מנהל יחידת האכיפה העירונית בעיריית רעננה. זנזורי הינו בעל היכרות מעמיקה עם צרכי הביטחון של העיר, והודות לכך תישמר הרציפות התפקודית המלאה של סיירת הביטחון.

אסי זנזורי ימלא את מקומו של הודי וילנצ'וק, ששימש כמנהל הסיירת ב-20 השנים האחרונות. הודי וילנצ'וק הינו ממייסדי הסיירת ולקח חלק משמעותי בהפיכת הסיירת לפורצת דרך במתן שירות יוצא דופן לתושבי העיר, תוך טיפול באלפי מקרים ואירועים, ביניהם אירועי הצלת חיים, חילוצים, סיוע לאזרחים ועוד.

סיירת הביטחון של עיריית רעננה, הפועלת 24 שעות ביממה ומהווה כוח משמעותי באבטחת ביטחונם ושלומם של תושבי רעננה, רשמה לאורך השנים הישגים רבים בתפיסת חשודים בעבירות ביטחון, עבירות רכוש ועוד. צוותי הסיירים הינם בוגרי יחידות קרביות ובעלי ידע נרחב בתחום הביטחון וההגנה, ובנוסף הסיירים בהכשרתם הם גם חובשים, ובכך מהווים את חוד החנית באירועים עירוניים רבים, הודות להגעתם למקום האירוע בדקות הראשונות תוך הענקת עזרה ראשונה מהירה ומצילת חיים בשטח.

ראש העיר חיים ברוידא: "שמירה על ביטחונם ושלומם של תושבי העיר הוא אחד מהנושאים המרכזיים בהם אנו פועלים. אנו מברכים את אסי על מינויו לתפקיד בסיירת, אשר לה חלק חשוב במערך הביטחון העירוני, ובטוחים כי רעננה תצא נשכרת מניסיונו המקצועי העשיר".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן