חדשות רעננה

ברוכה הבאה למועצה: מירב מאיר מצטרפת למועצת העיר רעננה

מירב מאיר, יועצת אסטרטגית,  חברת סיעת מרצ מחליפה את חבר המועצה הוותיק צבי נדב רוסלר שפרש ממועצת העיר

למה לי פוליטיקה?

תמיד אהבתי לדבר  לא חשבתי שאעסוק בפוליטיקה, המעורבות שלי התחילה כשהבת שלי כשהייתה בכיתה ה רכבה על אופניים ביום כיפור ליד בית ספר דקל וזרקו עליה אבנים.

לא הבנתי למה זה צריך לקרות, גדלתי ברעננה של חיים רגועים מכבדים והאירוע זעזע אותי, התחלתי במעורבות בפעילות מר"צ בעיר, תמיד אהבתי את העשיה, פחות אהבתי לעמוד בפרונט אבל עם העשיה הפכתי להיות מעורבת יותר ובבחירות האחרונות הצטרפתי לרשימת מרצ למועצת העיר ועכשיו נכנסת לעשיה האמיתית, יש לי רצון להשפיע ולשנות ואת זה אפשר לעשות טוב יותר דרך מעורבות פוליטית ממשית.

 

ספרי על עצמך?

ילידת 72 גרושה אמא ל 2 תושבת רעננה משנת 77, עברתי את המסלול הרענני הקלאסי למדתי בברטוב חטיבת אלון, אוסטרובסקי מילדות לא עזבתי את רעננה.

הייתי סמנכ"לית ומנכ"לית העמותה לסיסטיק פיברוזיס וכיום אני עובדת כיועצת אסטרטגית לעמותות. הבת  הגדולה בת 19 הייתה מעורבת בכנפיים של קרמבו ועשתה שנת שרות, ועכשיו היא משרתת כמש"קית ת"ש הבן 16 שלי תלמיד כיתה י' במטרו ווסט, דרכו נחשפתי למורכבות של התמודדות תלמידים במערכת החינוך עם הפרעות קשב.

 

מה היעד המרכזי שלך בחברות במועצה?

הפעילות המרכזית שלי תהיה בתחום החינוך, לתפיסתי בחינוך נחים על זרי הדפנה ואפשר להיות טובים יותר.

המטרה המרכזית שלי היא הקמת בית ספר לתלמידים עם הפרעות קשב ברעננה. זו משימה משותפת של העיר רעננה בלי קשר להשתייכות פוליטי, יש מגוון של פתרונות לילדים עם הפרעות קשב וריכוז אבל הפתרון המתבקש הוא הקמת בית ספר לגילאי חטיבה ותיכון שיהיה בית ספר אזורי שישרת את תלמידי רעננה ותלמידים מישובים סמוכים.

כיום יש חוסר בבתי ספר לילדים עם בעיות קשב, גם אם מוצאים מקום זה כרוך בהסעות ובכך שהילדים מנותקים  מהעיר גם חברתית וגם קושי של נסיעות ארוכות. אם עמותות כבית אקשטיין והבית של תמר הקימו בתי ספר אין סיבה שרעננה עיר חזקה ומודעת לא תקים בית ספר.

את בעיות הקשב והריכוז חוויתי על עצמי כאמא דרך המצוקה של הבן שלי והורים אחרים בעיר. הבן שלי זכה לתמיכה גם מצוות בית הספר וטיפול רגשי פרטי, אבל דרוש פתרון מערכתי, כל ילד צריך מענה.

המערכת כמערכת חינוך פונה למיינסטרים, מתאימה לילדים שבתלם אין התייחסות לקצוות.

 

ואיך את מתכוונת לקדם את הנושא?

בישיבה הראשונה העלתי ההצעה לסדר, אני מתכוונת לפעול יחד עם המערכת העירונית על מנת לקדם את הנושא ומקווה שראש העיר והנהגת העיר יצטרפו. ילדי רעננה צריכים ללמוד ברעננה




כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן