חדשות רעננה

חנוכת המעלית במועצה הדתית

המועצה הדתית ברעננה חנכה מעלית בבניין המועצה, בנוכחות ראש העיר חיים ברוידא יו"ר המועצה הדתית אריה פרידמן הרב שלמה אישון רב מזרח העיר הרב אביחי קצין וחברת המועצה לשעבר בלה צור נחנכה מעלית בבניין המועצה

מימין: דנה הוד בלה צור חיים ברוידא אריה פרידמן הרב אביחי קצין הרב שלמה אישון

המועצה הדתית רעננה חנכה בבניין המועצה מעלית, הקמת  המעלית היא חלק מהליך הנגשת שרותי הדת ברעננה לכל תושבי רעננה, זאת לאחר שמוקדם יותר השנה הונגש מקווה הנשים ברחוב הרצל.

המעלית נחנכה בטקס בהשתתפות ראש העיר מר חיים ברוידא, יו"ר המועצה הדתית רעננה מר אריה פרידמן, רב מזרח העיר הרב שלמה אישון, חברת המועצה לשעבר גברת בלה צור והרב אביחי קצין. רב העיר הרב יצחק פרץ תמך  ליווה וסייע להקמת המעלית.

יו"ר המועצה הדתית אריה פרידמן בירך על המוגמר, הודה לכל העוסקים במלאכה והדגיש בדבריו כי מוזמני הכבוד לאירוע, הרב אביחי קצין שאיבד את רגלו במלחמת לבנון הראשונה ובלה צור חברת מועצת העיר לשעבר שנפגעה בגיל צעיר מפוליו, היוו עבורו את ההשראה והזרז לפרויקט הנגשת בית המועצה וזאת כדי שלא לוותר על אף תושב העיר שצריך להגיע למשרדי המועצה.

ראש העיר שיתף בזיכרונות מראשית ימיו של המבנה ובירך על המעלית. התרגשות רבה הורגשה בקהל כשראש העיר, הרב קצין ובלה צור חנכו את עליית המעלית לראשונה אל קומת המועצה הדתית.

המעלית שנבנתה בסיוע נדיב של המשרד לשירותי דת והשלמת התקציב הגיעה מהכנסות עצמיות של המועצה הדתית. 

אריה פרידמן "לפעמים החוק מחייב ואנו מחויבים לפעול לפיו. לפעמים החוק מחייב ואנו שמחים ונרגשים, חנוכת המעלית בבית המועצה הדתית רעננה היא סיומו של תהליך מורכב ולא פשוט שמסמל בעיני את המהות של הפעילות שלנו – שירות זה בדת שלנו! ובשביל זה אנחנו לא מוותרים על אף תושב."

אריה פרידמן וחיים ברוידא עם מכשיר ההחייאה שנחנך במעמד השקת המעלית

כתבות קשורות

השארת תגובה

פופולרי
עקבו אחרינו
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן