חדשות רעננה

נתינה מהלב המרכול הקהילתי מגייס תומכים

חודש אחרי הפתיחה של המרכול הקהילתי נתינה מהלב ברחוב אוסטרובסקי הצטרפו עשרות משפחות למקבלי התמיכה. נטלי רודולור מייסדת נתינה מהלב קוראת לתושבי רעננה לתמוך בפעילות ולאפשר לעוד תושבי רעננה לקבל סיוע בכבוד

נתינה מהלב מרכול קהילתי צילום איציק ינסוביץ

חודש אחרי שהתחיל לפעול המרכול הקהילתי מתינה מהלב קוראת המייסדת נטלי רודולר לתושבי רעננה לסייע לקיים את מפעל החסד "מאז פתיחת המרכול הצטרפו עשרות משפחות למעגל הנתמכים אנחנו רוצים להעניק לכולם וצריכים את הסיוע של הקהילה" החלום שהחל בחצר ביתה הפך לפני כחודש  למרכול לנזקקים ברחוב אוסטרובסקי ברעננה. את המרכול מתפעלים נערים ונערות. "חסד וחינוך הם ערכים עליונים עבורי. המרכול החל את פעילותו לקראת ראש השנה ונותן מענה לנזקקי העיר. "הקמת המרכול היא מבחינתי חלום שהתגשם". 

נתינה מהלב סלי מזון לנזקקים צילום: איציק ינסוביץ

מי מגיע למרכול?

למרכול מגיעות משפחות הנזקקות בעיר אנחנו פועלים בשיתוף פעולה עם מחלקת הרווחה. אנחנו מ לפני פתיחת המרכול סייענו לכ180 משפחות  ומאז פתיחת המרכול המספר עלה והתקציב לא מכסה את הצרכים ועדיין אין מי שמגיע ולא מקבל את המזון"

נטלי מספרת על התרומה הגדולה של התושבים והעזרה של העירייה שתומכת ומלווה את היוזמות והפרויקטים שלה. "אני רוצה להודות לכל מי שמסייע לנו וקוראת לתושבים ובעלי העסקים להירתם לפרויקט החדש כדי שאף אחד בעיר לא יישאר רעב". 

לתמיכה בנתינה מהלב אפשר להעביר כספים לפייבוקס https://payboxapp.page.link/zWvuYC5KPAQpEiSu7

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן